• Poradnik Dyrektora PrzedszkolaPoradnik Dyrektora Przedszkola
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów
  • x
  • SKLEP (NOWOŚĆ)
  • Rekrutacja do przedszkola
  • Odpowiedzialność dyrektora
  • Współpraca z rodzicami
  • Nadzór pedagogiczny
  • Organizacja pracy przedszkola
  • Pomoc p-p
  • Bezpieczeństwo i opieka
  • Kadry i płace
  • Przedszkola niepubliczne

scenariusze lekcji

zajęcia 2

Mam prawa i je znam! Scenariusz krótkiego przedstawienia psychoedukacyjnego na temat praw dziecka dla grup przedszkolnych

Dzieci powinny znać prawa, które gwarantuje im Konwencja Praw Dziecka. Dzięki temu mają możliwość rozpoznania sytuacji, w których ich prawa zostają łamane lub nadużyte. Warto zapraszać je do wspólnej zabawy, w której trudny temat praw zostanie naturalnie oswojony. Poniższy scenariusz może zostać wykorzystany w czasie różnego rodzaju świąt przedszkolnych. Może zostać również zmodyfikowany na potrzeby konkretnej grupy przedszkolnej, skrócony lub rozbudowany.

  • 23 kwietnia 2024 r.
  • Nr 129 - Kwiecień/Maj 2024 r.

Prawo do scenariusza zajęć stworzonego przez nauczyciela może należeć do przedszkola

Autorskie prawa majątkowe do utworu stworzonego przez nauczyciela w ramach obowiązków pracowniczych przysługują przedszkolu, chyba że z postanowień umowy o pracę łączącej nauczyciela z placówką wynika inaczej. Nieokreślenie w umowie tych praw powoduje, że podmiotem uprawnionym jest pracodawca.

  • 3 czerwca 2016 r.
  • Nr 22 - czerwiec 2016
140663348

Nagrody i wyróżnienia

PortalPrzedszkolny.pl

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

PortalOświatowy.pl
Epedagogika.pl

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka
Strona używa plików cookies.Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.