Aktualny
Zobacz inne wersje:

Arkusz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania dziecka w przedszkolu

Arkusz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia powinien zawierać informacje o:

  • indywidualnych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych dziecka,
  • mocnych stronach, predyspozycjach, zainteresowaniach i uzdolnieniach dziecka,
  • zakresie i charakterze wsparcia (w zależności od potrzeb) ze strony dodatkowo zatrudnionego nauczyciela wspomagającego, specjalistów lub pomocy nauczyciela,
  • przyczynach niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym barierach i ograniczeniach utrudniających funkcjonowanie i uczestnictwo ucznia w życiu przedszkolnym,
  • jakie są napotkane trudności w zakresie włączenia ucznia w zajęcia realizowane wspólnie z oddziałem przedszkolnym oraz efektach działań podejmowanych w celu ich przezwyciężenia, w tym o ewentualnej potrzebie realizowania zajęć indywidualnie z dzieckiem lub w grupie liczącej do 5 uczniów. 

Aby wielospecjalistyczna ocena miała wymiar rzeczywistej analizy informacji pochodzących z różnych źródeł, dla wszystkich osób udzielających informacji i zaangażowanych w nauczanie, wychowanie i terapię dziecka, warto przyjąć do oceny te same obszary, a następnie dokonać analizy funkcjonowania dziecka w kontekście indywidualnych spostrzeżeń i wspólnych ustaleń. Pobierz przykładowy wzór arkusza wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Wydanie nr 140 Kwiecień 2025 r.
Dodano: 19.03.2025

Wydanie nr 140 Kwiecień 2025 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin