Podsumowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu w roku szkolnym 2020/2021
Zbliżający się koniec roku szkolnego to odpowiedni czas na podsumowanie efektów pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu. Za podsumowanie odpowiedzialny jest dyrektor i to on ocenia pracę nauczycieli i specjalistów w kontekście efektywności udzielanego dzieciom i ich rodzicom wsparcia. Zadanie to najlepiej zacząć od zgromadzenia dokumentów i materiałów źródłowych. Sprawdź, jak wywiązać się z tego obowiązku.
Z tego artykułu dowiesz się:
- Jak często należy dokonywać podsumowania działań podejmowanych w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
- Jak podsumowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu powinno wyglądać od strony organizacyjnej.
- Jak rozwiązać problemy organizacyjne.
- Jak ocenić efektywność pomocy psychologiczno-pedagogicznej w czasie epidemii.
- Jak powinno wyglądać podsumowanie działań podejmowanych przez nauczycieli i specjalistów.
- Jakie materiały trzeba zgromadzić w celu dokonania podsumowania.
- W jaki sposób przeanalizować pracę nauczycieli i specjalistów.
- Co nie sprzyja efektywności udzielanej pomocy.
- Na czym może polegać wspomaganie realizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
- Jak wykorzystać wnioski z podsumowania sformułowane przez dyrektora przedszkola.
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Słowa kluczowe:
pomoc psychologiczno-pedagogiczna w przedszkoluPodobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer
Dodano: 23.04.2024